dimarts, 12 de març del 2013

TEATRE A CICLE INICIAL

Com l'any passat, aquest curs també ens hem embarcat a fer teatre. 
Les obres que escenificarem són "La Blancaneu i els Set Nans" a primer i "El Gat amb Botes" a segon. 
Per Carnaval, els alumnes, ja es van disfressar d'aquests personatges per endinsar-se una mica més amb ells...
Bé, doncs, ja fa uns dies que hem començat els assajos i a fer els decorats. Aquí us deixem una petita mostra que ja anirem ampliant.
Les representacions de les obres de teatre tindran lloc el divendres 22 de març per donar cloenda a aquest segon trimestre.
Les famílies hi són convidades!!
 
Assaig de teatre

9 comentaris:

  1. Mare karolina 2N A ..Com estan treballant els nostres nens.... Ës una iniciativa fantástica!! Gracies senyoretes!

    ResponElimina
  2. Gràcies Carla i a tots els pares i mares pels vostres comentaris. Amunt el bloc!! :)))

    ResponElimina
  3. M'ha agradat com an pintat aixo els meus
    cumpanys, de clasa de 2n A. Doha Harbichi.

    ResponElimina
  4. m'ha agradat molt les fotos.Davi Coll.2nA.

    ResponElimina
  5. m'ha agradta molt les fotos. noemi renart barcena

    ResponElimina
  6. HOLA SÓC EN JOAN L DE 2A.M'EN RECORDO QUANT VAIG PINTAR ¡VA SER MOLT DIVERTIT¡ESTIC ESPERANT A QUE SIGUI EL DIA DE LA OBRA.

    ResponElimina
  7. M' ha agradat molt pintar l'abre i m'ho he passat molt bé assajant l'obra.Espero que ens surti molt bé el dia 22. Núria Sànchez 2n A.

    ResponElimina
  8. ENS PODEU DIR L'HORA DEL TEATRE ? ÉS PER TEMES DE FEINA. GRÀCIES.
    ANGELINA (PAULA REYES 2A)

    ResponElimina
  9. Hola Angelina! A primer serà al matí i a segon a la tarda. En breu rebreu les invitacions. Gràcies!

    ResponElimina